Queen Máxima of Netherlands Arrives in Pakistan

ملکه ماکسیما همسر پادشاه هلند در یک سفر سه روزه وارد پاکستان می شود

بین المللی

روز دوشنبه ملکه ماکسیما از هلند به عنوان نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد با هدف توسعه کشوری، وارد پاکستان شد.

ملکه ماکسیما همسر پادشاه هلند و ملکه این کشور است. بئاتریکس هلند در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰‍۱۳ به نفع پسرش از سلطنت کناره‌گیری کرد و ماکسیما بعد از ۷۹ سال پس از درگذشت ملکه اِما نخستین ملکه به عنوان همسر پادشاه هلند است.

وی یکی از معروف ترین زنان اروپا در امور خیریه و شناخته شدترین عضو خانواده های سلطنتی در جهان می باشد. او در فعالیت های اجتماعی زیادی مشارکت دارد و یکی از خوش لباس ترین چهره های دنیای مد نیز هست.

Dutch queen to arrive in Pakistan on Nov 25

استقبال از ملکه ماکسیما در فرودگاه اسلام آباد

ملکه هلندی توسط مقامات ارشد وزارت امور خارجه و نمایندگان سفارت هلند در پایگاه هوایی نورخان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش رادیو پاکستان، پس از ورود به اسلام آباد، ملکه ماکسیما در جلسه‌ ای در خصوص امور مالی شرکت کرد. در این جلسه، نمایندگان آژانس های سازمان ملل، بانک جهانی و بانک توسعه آسیا با حضور ملکه ماکسیما بر لزوم استفاده از فناوری برای بهبود امور مالی تأکید کردند. ملکه هلند نیز گفت: در حالی که پاکستان پیشرفت هایی را در زمینه مالی داشته است، این پیشرفت ها باید بیشتر انجام شود.

پیش بینی می شود وی امروز (دوشنبه) در انجمن نوآوری های پاکستان و مراسم راه اندازی “دروازه های پرداخت میکرو” شرکت خواهد کرد که دفتر امور خارجه آن را ابتکار بانک دولتی پاکستان با هدف کاهش هزینه های پرداخت های کوچک و افزایش معاملات دیجیتالی به نفع مردم” عنوان می کند.

Dutch Queen Maxima arrives in Pakistan for 3-day visit

هدف از سفر ملکه ماکسیما از سفر به پاکستان

هفته گذشته، دفتر امور خارجه از دیدار ملكه ماکسیما خبر داد. در اطلاعیه مطبوعاتی دفتر امور خارجه آمده است ملکه هلندی علاوه بر تعامل های خود با ذینفعان بخش های دولتی و خصوصی، در طول سفر با رئیس جمهور عارف علوی و نخست وزیر عمران خان جلسه خواهد داشت. در این بیانیه افزوده شده است كه تأمین مالی برای توسعه یكی از اولویت های اصلی دولت است و كشور طی سالهای اخیر اقدامات بسیاری را برای ارتقاء امور مالی انجام داده است.

سفر ملکه هلند به پاکستان: گامی مهم در معرفی چهره جدید از پاکستان به جهانیان

گفتنی است پیش از این نیز ملکه ماکسیما در فوریه 2016 نیز به پاکستان سفر کرده بود.

Queen Maxima of Netherlands in Pakistan on 3-day visit

2 comments

Comments are closed.