پیام ویدئویی روابط عمومی ارتش پاکستان به جهانیان در مورد انتقام کشتار مدرسه پیشاور

بین المللی

ارتش پاکستان در یک آهنگ فوق العاده زیبا که ناخودآگاه سبب اشک هر ببیننده می شود، به قربانیان کشتار مدرسه پیشاور ادای احترام می نماید.

روابط عمومی ارتش همزمان در یک موزیک ویدئو همزمان با اولین سالگرد مرگبارترین حمله در تاریخ پاکستان، نحوه انتقام از عاملین این قتل عام را به جهاینان گوشزد می گردد. ارتش پاکستان در اقدامی هوشمندانه، نحوه انتقام را آموزش کودکان دشمن اعلام می نماید.

کودکان در این ترانه پاکستانی در مورد اهمیت قلم صحبت می کنند. بیت زیر از این ترانه پاکستانی، پیام قدرتمندی را به جهانیان ارسال می کند که کودکان پاکستان دچار ترس و هراس نشده اند و بیشتر از همیشه متعهدند تا به نادانی که سبب بدبختی طالبان شده است، پایان دهند. و این امر مهم را از از طریق تدریس فرزندان آن ها انجام خواهند داد.

Mujhey Maa us se badla leney jana hai

Mujhey dushman k bachon ko parhana hai

گفتنی است در حادثه تروریستی مدرسه پیشاور ، نزدیک به 144 کودک جان خود را از دست دادند.

ویژه نامه پاکستان اینفو به مناسبت سالگرد حادثه تروریستی در مدرسه پیشاور

این موزیک ویدئو احساسی قلب هر بیننده را به درد می آورد و در عین حال او را به فکر وا می دارد که نسل آینده کودکان پاکستان، سبب آبادانی این کشور از طریق پیشرفت در علم و فناوری خواهند شد.

این ترانه تا کنون چندین مرتبه در انواع رسانه های مجازی و نیز یوتیوب آپلود شده و  در کمتر از 1 سال، 70 میلیون بیننده از سراسر جهان را به سوی خود جذب نموده است.

پاکستان اینفو مفتخر است که این ترانه پاکستانی را برای اولین بار با زیرنویس فارسی در اختیار شما قرار دهد.

One thought on “پیام ویدئویی روابط عمومی ارتش پاکستان به جهانیان در مورد انتقام کشتار مدرسه پیشاور

Comments are closed.