شرکت تاکسیرانی کریم پاکستان

آغاز کار شرکت تاکسیرانی کریم پاکستان در شهرهای غزه و نابلس

کارآفرینی

شرکت تاکسیرانی کریم پاکستان خدمات پیشرو در حوزه تاکسیرانی اینترنتی را در کشور های منطقه ارائه می دهد و جزو برترین شرکت های استارت اپی منطقه آسیه میباشد.

شرکت کریم خدمات پیشرو در حوزه تاکسیرانی اینترنتی را در منطقه در پاکستان، ترکیه و منا ارائه می دهد. این شرکت آغاز خدمات خود را در شهرهای غزه و نابلس به عنوان بخشی از تعهد خود به ارائه خدمات حمل و نقل استثنایی به مردم فلسطین اعلام کرده است. بدین ترتیب صدها نفر از رانندگان ثبت نام شده در پلت فرم کریم قادر به ارائه خدمات حمل و نقل مدرن در شهرهای غزه و نابلس خواهند بود.

استراتژی شرکت در هر دو شهر به بهبود خدمات حمل و نقل در سطح پیشرفته کمک می کند. مودسیر شیخ، مدیر عامل شرکت و موسس کریم می گوید: ما مأموریت خود را به دو شهر غزه و نابلس در فلسطین گسترش دادیم. این دو شهر پتانسیل قابل ملاحظه ای برای تحرک و اشتغال جوانان دارند. هدف کریم در فلسطین ساده کردن زندگی مردم از طریق پیاده سازی یک زیرساخت پیشرفته و ایجاد ده ها هزار فرصت درآمد برای جوانان بومی است و امیدوارم این حرکت، الهام بخش سایر کسب و کارهای منطقه ای برای گسترش به فلسطین باشد.

با افزایش بیش از 5000 راننده فلسطینی طی سه سال آینده، کریم قصد دارد تا فرصت های فوق العاده ای را برای تمامی جوانان واجد شرایط و رانندگان تاکسی در نابلس و غزه در پیوستن به ناوگان کریم که قبلا شامل بیش از 500،000 راننده درخاور میانه و شمال آفریقا، از جمله ترکیه و پاکستان بود، فراهم آورد.

از سوی دیگر، کریم با مجموعه ای متنوع از سرمایه گذاران برجسته مانند Kingdom Holding، Daimler و Rakuten، امیدوار است که در فلسطین به عنوان یک بازار دست نخورده، سبب تسریع رشد و نوآوری گردد.

هر شخص دارای مدارک معتبر و گواهینامه رانندگی می تواند از طریق وب سایت کریم، شرایط و الزامات مورد نیاز خود را پر نماید. افراد واجد شرایط تحت آموزش جامع شرکت قرار خواهند گرفت و پس از اطمینان از رعایت ایمنی و کیفیت عمومی، به آن ها امکان کسب درآمد ثابت برای خود و خانواده هایشان داده می شود.

One thought on “آغاز کار شرکت تاکسیرانی کریم پاکستان در شهرهای غزه و نابلس

Comments are closed.