سفر به پاکستان

سفر به پاکستان به قصد کار آفرینی و دلایل ثبت نام در تور کارآفرینی پاکستان

کارآفرینی

اگر قصد سفر به پاکستان را دارید حتما با یک فکر و ایده کار آفرینی بیایید زیرا علاوه بر لذت از یک طبیعت بکر و زیبا، می توانید با یک بازار بزرگ مشتاق محصولات و کالاهای جدید و با کیفیت آشنا شوید.

سفر به پاکستان در صورت داشتن فکر و ایده و بیزینس پلن کامل، می تواند برای شما بسیار سود آور باشد. زیرا بازار مصرف در پاکستان بسیار بزرگ است و شرایط ثبت شرکت در پاکستان و صادارت به سایر کشورها به خصوص کشورهای حوزه خلیج بسیار آسان می باشد.

علاوه بر این راه اندازی یک کسب و کار در پاکستان امری ساده می باشد. به طوریکه گزارش بانک جهانی 2020، حاکی از صعود جایگاه پاکستان در بخش سهولت انجام تجارت به میزان ؟ رتبه می باشد.

قرارگیری پاکستان در فهرست ” 20 کشور برتر دنیا در حوزه بهبود انجام امور تجاری در سال 2020″

همچنین سفر کارآفرینی به پاکستان به ویژه برای فریلنسرها پیشنهاد می گردد. چراکه پاکستان چهارمین کشور محبوب جهان برای فریلنسینگ می باشد

پاکستان چهارمین کشور محبوب جهان برای فریلنسینگ

به عنوان مثال، اگر شما خواستار کسب درآمد در زمینه IT هستید میتواند با معرفی خدمات نوآورانه حتی به صورت فریلنسر، کسب و کار خود را به بهترین صورت ممکن راه بیندازید.

سایر دلایل سفر کارآفرینی به پاکستان

اشتغالزایی با کمترین هزینه

دسترسی به بازار جهانی و عضویت WTO، Union کارت، مستر کارت، ویزا کارت و ..)

بازار بورس پاکستان ششمین بازار جهانی از نظر بهترین عملکرد

رشد چشمگیر بازار بورس پاکستان در روزهای اخیر ماه نومبر 2019

امنیت بسیار بالا کشور پاکستان پس از سال 2016

نزدیکی به ایران از لحاظ مسافت و همسایگی

فرهنگ قومی و بومی نزدیک به ایران

امکان آشنایی و تحصیل در دانشگاه های معتبر پاکستان

هزینه پایین زندگی

چالش های سفر به پاکستان با هدف کارآفرینی و راه حل آن

سفر به پاکستان با دید کارآفرینی می تواند سکوی پرتابی برای شما باشد به این دلیل که کشور پاکستان عضو اتحادیه اروپا  و……….. می باشد و شما به راحتی از این کشور، ضمن فروش کالا و خدمات خود به مردم پاکستان، می توانید محصولات خود را به بازار سایر کشورها نیز صادر نمائید.

با بازار 5 میلیارد دلاری صادرات نرم افزار پاکستان آشنا شوید.

اما نکته مهم این است که هرچند کشور پاکستان گزینه ای مناسب برای سفر به منظور آشنایی و سپس ورد به یک بازار بزرگ می باشد اما حتما لازم است که ابتدا آشنایی با این بازار، هدف گذاری برای نحوه ورود به آن و سسله جلسات منظم با سازمان های مرتبط با حوزه کاری انجام شود.

یکی از مسائل مهم دیگر در سفر به پاکستان، اشنایی و تسلط بر زبان انگلیسی می باشد. البته پس از زبان انگلیسی، زبان اردو و تسلط متوسط بر آن میتواند به شما کمک بسزایی کند.

به همین جهت سفر در قالب تور کارآفرینی پاکستان می تواند راه گشای شما در این مسیر باشد.

در تورکارآفرینی پاکستان شما ضمن لذت گردش گردش در شهرهای لاهور و اسلام آباد، می توانید از فرصت های کارآفرینی تخصصی نظیر جلسات با وزارت خانه های مربوطه، بازید از شهرک های صنعتی، کارخانجات و مراکز نوآوری و علمی کشور‌، سرمایه گذاران و تجارهای بین المللی و دانشگاه ها و موسسات آموزشی بهره مند شوید.

پس فرصت ثبت نام و حضور در تور کارآفرینی پاکستان را از دست ندهید

 

اولین تور کارآفرینی پاکستان – اسفند 98 همراه با جلسات و بازید های مهم

دومین تور کارآفرینی پاکستان – فروردین 99 همراه با جلسات و بازید های مهم