BOLTS partners with NUST to develop transformer health monitoring system

همکاری بخش خصوص و دانشگاهی پاکستان؛ همزمان با راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه NUST

علمی و فناوری

شرکت خصوصی BOLTS در تلاش برای ایجاد یک سیستم پیشرفته نمایش دهننده تغییرات سلامت در همکاری با دانشگاه دانشگاه NUST اسلام آباد می باشد.

روسای دو مجموعه  در 9 دسامبر 2019 با حضور نخست وزیر پاکستان عمران خان، رئیس ستاد ارتش ژنرال قمر جاوید باجووا، وزیر علم و فناوری فواد چودری و سایر مقامات عالی رتبه، توافق نامه این همکاری را در اسلام آباد امضا کردند.

latest news from NUST

این توافق نامه همزمان با در مراسم تحلیف نخستین پارک علوم و فناوری ملی پاکستان که در پردیس دانشگاه NUST در اسلام اباد مستقر شده است امضا گردید..

طبق توافق نامه، دانشگاه NUST  باید مجوز مالکیت معنوی خود را به BOLTS که توسط جامعه اکادمی برای تجاری سازی و پیشرفت بیشتر فناوری توسعه داده شده است، بدهد.

ابراز اشتیاق بخش خصوصی پاکستان از همکاری با بخش دانشگاهی

اوساما قریشی رئیس BOLTS در این مراسم گفت: پارک علوم و فناوری ملی آغازی جدید و پیشرفتی بزرگ برای بخش انرژی در پاکستان است.

این مسئله باعث افتخار بسیار برای  پاكستان است كه دانشگاه های ما این ظرفیت را دارند كه فناوری های سطح بالایی را به صورت محلی توسعه دهند، ما بسیار مشتاق هستیم كه با NUST روی این پروژه كار كنیم. ما اعتقاد داریم که این فناوری می تواند به عنوان یک تغییر دهنده بازی در نگهداری از توزیع ترانسفورماتورها (PMT) استفاده شود.

BOLTS partners with NUST

گفتنی است شرکت BOLTS دارای یک مرکز تولید پیشرفته است که توسط یک نیروی کار حرفه ای و  فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر اداره می شود و این امر باعث می گردد تا در رقابت موفق شود. مدیریت ارشد BOLTS  و هیئت مدیره آن شامل چندین متخصص است که تجربه گسترده ای از کار در سازمان های معتبر را دارند.