INTERNATIONAL CULTURE EXHIBITION IN FUM IN MASHHAD

بازدید سرپرست وزیر بهداشت پاکستان از غرفه پاکستان در جشنواره فرهنگ ملل

بین المللی

سرپرست وزیر بهداشت پاکستان از غرفه پاکستان در پنجمین جشنواره فرهنگ ملل که توسط دانشگاه فردوسی مشهد برپا شده است بازدید کرد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل با حضور محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری و دکتر منصور غلامی وزیر علوم همزمان با جشن هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی در مشهد آغاز شد.

هر ساله جشنواره بین ‌المللی فرهنگ ملل با شعار دیپلماسی علمی و توسعه پایدار روابط بین‌الملل و با همت دانشجویان کشورهای مختلف مشغول به تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار می گردد.

INTERNATIONAL CULTURE EXHIBITION IN FUM IN MASHHAD

دانشجویان پاکستانی امسال نیز مانند روال سال های قبل، آثار مرتبط با کشور خود را در بخش های مختلف همچون صنایع دستی، لباس، غذا و دستاوردهای علمی را در قالب غرفه پاکستان شناسی ارائه نمودند.

حضور فعال و همیشگی دانشجویان پاکستانی در جشنواره بین‌ المللی فرهنگ ملل

pakistani students

در روز دوم این جشنواره، دکتر الله بخش مالک سرپرست وزیر بهداشت پاکستان که به منظور ایجاد ارتباطات علمی، آموزشی و پژوهشی به مشهد سفر کرده است از غرفه پاکستان بازدید کرد.

گفتنی است برخی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاون همکاری های دوجانبه و اقتصادی حوزه بین الملل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس دپارتمان مامایی وزارت بهداشت همراه با سرپرست وزیر بهداشت پاکستان بودند.

INTERNATIONAL CULTURE EXHIBITION IN FUM IN MASHHAD

One thought on “بازدید سرپرست وزیر بهداشت پاکستان از غرفه پاکستان در جشنواره فرهنگ ملل

Comments are closed.