Maheen Khan reveals how she ended up dressing Kate Middleton

خاطرات ماهین خان از طراحی لباس پاکستانی کیت میدلتون در سفر به پاکستان

سبک زندگی

کیت میدلتون که به شیک پوشی شهرت دارد، این بار طراحی لباس خود جهت سفر به پاستان را به چندین طراح لباس پاکستانی واگذار نمود.

مشاهده دوشس کمبریج در لباس سنتی پاکستانی، به رنگ آبی در هنگام پیاده شدن از هواپیما، توجه جهانیان به ویژه پاکستانی ‌ها را به خود جلب کرد.

کیت میدلتون در فرودگاه اسلام آباد

این نخستین بار نیست که سلیقه کیت میدلتون در لباس و استایل مورد توجه قرار می ‌گیرد، اما این حد از توجه به جزئیات پوشش سنتی پاکستان برای بسیاری از افراد جالب بود.

به همین جهت بسیاری از مردم جهان بی صبرانه منتظر گزارشات سفر شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در طول سفر به پاکستان و آنچه که دوشس کمبریج در طول سفر خود می پوشد، بودند.

معرفی دو مورد از طراحان لباس پاکستانی کیت مدیلتون

کیت میدلتون چندین نوع لباس سنتی پاکستانی ویژه را در سفر خود به نمایش گذاشت.

در هنگام ورود به فرودگاه اسلام آباد، کیت، لباس سنتی زنان پاکستان با نام شلوار کمیز شامل یک پیراهن بلند و شلوار را پوشیده بود که خانم کاترین والکر این لباس را برای او طراحی کرده بود.

Kate Middleton Looks Stunning In Traditional Pakistani

در ادامه سفر؛ کیت میدلتون و ویلیام از یک مدرسه در اسلام آباد دیدن کردند. عروس سلطنتی این بار هم با یک لباس سنتی پوشیده و شالی که روی شانه اش انداخته بود، دیده شد. این بار لباس او را یک طراح لباس پاکستانی با نام خانم ماهین خان طراحی کرده. این طراح لباس پاکستانی برای کیت یقه لباس گلدوزی شده با رنگ سفید در نظر گرفته بود.

Kate Middleton's Day 2 Look During Pakistan Tour

علاوه بر این، لباس سبز کیت میدلتو در بازدید از بادشاهی مسجد در لاهور نیز طراحی شده توسط  ماهین خان می باشد که آن را با یک شال سبز هماهنگ با لباس پوشیده بود.

Kate Middleton's Day 2 Look During Pakistan Tour

میدلتون همچنین همراه با لباس پاکستانی از مارک های محلی مانند Zeen و Satrangi به عنوان لوازم جانبی استایل خود استفاده کرد.

Kate Middleton wears Pakistani designer's accessories on Islamabad

چگونگی طراحی لباس پاکستانی کیت مدیلتون از زبان ماهین خان

ماهین خان در مورد چگونگی طراحی لباس پاکستانی کیت گفت: من لباس های خود را در Onitaa در لندن نگه داری و ارائه می کنم. این همان جایی است که تیم مدل دوشس ابتدا آنها را مشاهده کردند. اعضای این تیم بسیار باهوش و از مدل های جوان هستند و آنها لباس هایی را برای نشان دادن به دوشس انتخاب می نمایند.

Fashion Designer Maheen Khan

این تیم یک مجموعه از لباس پاکستان طراحی شده توسط من را انتخاب کردند. برخی از این لباس ها از قفسه های کارگاه انتخاب شد. در حالی که آنها همچنین از من خواستند که برخی از طرح های خاص لباس پاکستانی دیگری ویژه کیت را طراحی  کنم.

من احساس می کنم دوشس یک سبک شخصی بسیار درجه یک و ظریف دارد و من طرح هایم را در امتداد آن خط ها ایجاد کردم.

وی افزود: تنها چیزی که از نظر دوشس کمبریج ضروری بود گنجاندن دوپاتا (شال پاکستانی) در لباس هایش است: دوپاتا به عنوان یک جز جانبی زیبا برای لباس است و کاملاً پاکستانی است.

گفتنی است کیت میدلتون در طی تور سفرهای خود لباس هایی را از طراحان پاکستانی مانند HSY ، کامیار رکنی و خدیجه شاه می پوشد.

One thought on “خاطرات ماهین خان از طراحی لباس پاکستانی کیت میدلتون در سفر به پاکستان

Comments are closed.