Kate Middleton And Prince William's Royal Trip To Pakistan

ورود دوک و دوشس کمبریج به پاکستان: آغاز دوستی پایدار با مردم پاکستان

سبک زندگی

دوک و دوشس کمبریج امروز در یک سفر 5 روزه وارد پاکستان شدند.

شاهزاده ویلیام ولز همراه با کاترین الیزابت میدلتون اولین سفر خود را امروز به پاکستان انجام می دهند. این دیدار پنج روزه، که در تاریخ 18 اکتبر پایان می یابد، بنا به درخواست دفتر امور خارجه و مشترک المنافع انگلستان (انگلیس) برگزار شده است.

یک  مقام رسمی دفتر رسمی از کاخ کنزینگتون اعلام کرده است که در زمان اقامت در پاکستان، دوک و دوشس کمبریج از اسلام آباد، لاهور، گیلگیت-بالتستان و مناطق مرزی بازدید می کنند. این بازدید بیش از 1000 کیلومتر طول خواهد کشید و در طی آن با فرهنگ غنی پاکستان، جوامع متنوع آن و مناظر زیبای آن آشنا می شوند.

Kate Middleton And Prince William's Royal Trip To Pakistan

این اولین سفر سلطنتی به کشور پس از سال 2006 است که شاهزاده چارلز و کاملیا، شاهزاده ولز و دوشس کورنوال به پاکستان سفر کرده بودند.

پیش از این، شاه محمود قریشی ، وزیر امور خارجه گفته بود که این دیدار روابط بین پاکستان و انگلیس را قوی تر می کند. قریشی به سفر مادر پرنس ویلیام، پرنسس دایانا در دهه 1990 برای شرکت در یک رویداد جمع آوری بودجه برای بیمارستان سرطانی ساخته شده توسط عمران خان، اشاره کرد و گفت پاکستانی ها هنوز هم با شور و شوق پرنسس دایانا را به یاد می آورند.

Princess Diana's Life Was Truly Amazing

تمایل دوک و دوشس کمبریج به دیدار هر چه بیشتر با مردم پاکستانی

در اولین دیدار رسمی، زن و شوهر سلطنتی انگلیس “مشتاقانه برای ایجاد دوستی پایدار” با پاکستان تلاش می کنند.

از سوی دیگر دوک و دوشس کمبریج مشتاقانه منتظر گذراندن اوقات با جوان های پاکستانی هستند که مایل به شنیدن آرزوهای آن ها برای آینده هستند. این زوج سلطنتی درخواست کرده اند که امکانات کافی برای دیدار با هر چه بیشتر با پاکستانی ها فراهم شود.

Britain's Prince William, Duke of Cambridge (L) and Britain's Catherine, Duchess of Cambridge wave to wellwishers as they leave after attending the launch of the King's Cup Regatta, at the Cutty Sark in Greenwich, south east London on May 7, 2019. - The event is set to take place on August 9, 2019, on the Isle of Wight, and is set to see The Duke and Duchess go head to head as skippers of individual sailing boats, in an eight boat regatta race. Each boat taking part will represent one of eight charities and the winning team will be awarded the historic trophy The King's Cup. (Photo by Ben STANSALL / various sources / AFP) (Photo credit should read BEN STANSALL/AFP/Getty Images)

کمیسر عالی انگلیس در پاکستان، در توئیتر نوشت که این برنامه یک برنامه بسیار هیجان انگیز خواهد بود. وی گفت: این امر قطعا به روابط تاریخی بین انگلیس و پاکستان احترام می گذارد. همچنین این مسأله، به نمایش پاکستان امروزی به عنوان : یك ملت پویا ، مشتاق و در مسیر آینده نیز متمرکز خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در طول سفر، زوج سلطنتی همچنین با سازمان هایی که جوانان را توانمند می کنند تعامل خواهند داشت. همچنین دوک و دوشس کمبریج با طیف گسترده ای از مردم، از جمله کودکان و نوجوانان، رهبران دولت، تجار و بخش خیریه، طرفداران حفظ منابع طبیعی و شخصیت های فرهنگی شناخته شده و ستاره های ورزشی دیدار می کنند.

یکی دیگر از مناطق اصلی تمرکز در طول سفر تغییرات آب و هوا خواهد بود. پرنس ویلیام و کیت مایل هستند اطلاعات بیشتری درباره موضوعات مربوط به تغییرات آب و هوایی تأثیرگذار بر پاکستان و جهان، و کار مثبتی که برای مقابله با این چالش ها انجام می شود کسب کنند.”

British royal couple 'look forward to build a lasting friendship' with Pakistan

سفر ویلیام و کیت به پاکستان برای اولین بار در اواخر ماه ژوئن اعلام شد.

اعلام سفر شاهزاده ویلیام ولز و همسرش به پاکستان