Gwadar-3-by-Eiwan

آغاز رسمی پروژه گوادر 3 با هدف ایجاد ساختمان های هوشمند و سازگار با محیط زیست

اخبار ملی

پروژه جدید توسعه هوشمند در گوادر با نام گوادر 3 به وسیله همکاری میان بخش انرژی بلوچستان و توسعه Eiwan آغاز گردید.

برنامه گوادر 3 یا همان G-3 تضمین می کند که گوادر تبدیل به قطب تجارت و نیروگاه اقتصادی پاکستان شود و به آن اجازه دهد وارد دوره جدیدی از توسعه و رفاه شود.

این پروژه شامل آپارتمان های فوق مدرن، یک مرکز خرید استاندارد بین المللی و هتل های لوکس خواهد بود. این کار با استفاده از فناوری های هوشمند از جمله معماری های مخصوص، ساخت و سازهای سازگار با محیط زیست، رعایت مقررات در استفاده از انرژی های سبز جایگزین و سیستم های خودکار مدیریت ساختمان برای ارائه محیطی تمیز و ایمن برای مردم ممکن می گردد.

G-3 در بالای تپه باشکوه کوه باتلی با منظره سه جانبه اقیانوس از دریای زیبای عرب واقع شده است.

بندر گوادر قلب تجاری پاکستان

Gwadar safe city project

افتتاح رسمی پروژه گوادر 3

در سفر جام کمال به گوادر، مراسم اولیه افتتاح این پروژه معتبر برگزار شد. در این مراسم چهره های قابل توجهی از جمله معاون وزیر دكتر اختر نظیر و وزیر انرژی پسندخان بولدی حضور داشتند.

همچنین در حاشیه مراسم، درختی توسط رئیس پروژه در محل کاشته شد تا یادآور آغازی سبز و دوستدار محیط زیست برای این طرح باشد. جام کمال گفت: “امروز برای من لذت بخش است که از این پروژه توسعه ای مدرن پرده برداری می کنم که نه تنها در دوره جدیدی از رشد و رونق برای منطقه به وجود می آید بلکه قطعاً به تعریف پروژه های جدیدتر در راستای چشم انداز شهری پاکستان کمک خواهد کرد. من به همه شرکت کنندگان در این دستاورد بزرگ تبریک می گویم.

gwadar-3-by-eiwan-unveiled

پسند خان بولدی، مدیرعامل شرکت انرژی بلوچستان نیز گفت:” ما بسیار مفتخریم که با این زیرساخت شگفت همراه باشیم که مطمئناً در پایداری محیط زیست در داخل و خارج از کشور موثر خواهد بود. ما به طور جدی در تلاش برای تشویق تحولات در مسئولیت های مرتبط با محیط زیست و توسعه پایدار در منطقه هستیم. ”

طرح گوادر 3 در واقع بخشی از از چشم انداز پیشرفته ای است که چین و پاکستان تحت پروژه کریدور اقتصادی چین- پاکستان (CPEC) برای توسعه منطقه بندر گوادر در نظر دارند.

Gwadar-port-3