وب سایت گردشگری ایالت خیبر

راه اندازی اپلیکیشن و وب سایت گردشگری ایالت خیبرپختونخوا پاکستان

گردشگری

دولت خیبر پختونخوا (KP) بطور رسمی از راه اندازی اپلیکیشن و وب سایت گردشگری برای اهداف توریستی خود خبر داد.

وزیر بخش گردشگری دولت خیبر پختونخوا عاتف خان که پش از این نیز پولت فولیو های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری ایالت را تهیه کرده بود، برنامه اپلیکیشن و وب سایت گردشگری با نام KP Tourism را راه اندازی کرده است.

https://pakistaninfo.com/2019/02/13/%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%b3%d8%8c-%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%ae%db%8c%d8%a8%d8%b1%d9%be%d8%ae%d8%aa%d9%88%d9%86%d8%ae%d9%88%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%b3%d9%88%d8%a6/

صنعت گردشگری در پاکستان پتانسیل بزرگی برای رشد دارد

عاتف خان وزیر گردشگری KPK به مطبوعات گفت که صنعت گردشگری در پاکستان از پتانسیل عظیمی برای رشد در طی پنج تا 10 سال برخوردار است. وی تخمین زد که اگر هر سال 100 میلیون گردشگر خارجی از پاکستان دیدن کنند و هر یک هزار دلار خرج کنند، پاکستان سالانه 10 میلیارد دلار درآمد کسب می کند.

وی افزود: دولت سرمایه گذاری زیادی را در جهانگردی انجام داده است که به ایجاد شغل های جدید، پیشرفت در منطقه و تقویت اقتصاد کمک خواهد کرد.

اپلیکیشن KP Tourism یک برنامه تلفن همراه است که توسط دولت PTI برای گسترش آگاهی در بین مردم در مورد گردشگری، پتانسیل های آن و کمک به گسترش توریسم در پاکستان طراحی شده است.

امکانات اپلیکیشن و وب سایت گردشگری KP Tourism

این اپلیکیشن و وب سایت گردشگری به ارتقاء جایگاه ایالت به عنوان یک برند گردشگری به جهان کمک می کند. تمام داده های مربوط به اپراتورهای تور، هتل ها، رستوران ها، نحوه رزرو، ردیابی، استراحتگاه های توریستی، دریاچه ها و آب و هوا در ایالت خیبر پختونخوا در حال حاضر در هر دو سیستم عامل موجود است تا به گردشگران کمک کند تا بتوانند به راحتی اطلاعات را بدست آورند. اپلیکیشن و وب سایت گردشگری با تصاویر جاذبه های توریستی زیبا با کلیه داده های مرتبط تزئین شده اند تا گردشگران بتوانند مکان مورد نظر  را انتخاب کنند. عاتف خان این اخبار را صبح چهارشنبه از طریق توییتر منتشر کرد.

نحوه دسترسی به KP Tourism

اگر علاقمند به حوزه گردشگری پاکستان هستید می توانید این اپلیکیشن و وب سایت گردشگری را در فروشگاه app store و play store تهیه نمائید.

https://apps.apple.com/pk/app/kptourism/id1470219062

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kptourism.kptourism