Syed Abrar, Founder of Azad Health

موفقیت استارتاپ پاکستانی در رقابت اجلاس جهانی کارآفرینی (GES)

کارآفرینی

سعید ابرار، موسس استارتاپ پاکستانی سلامت آزاد ، جایزه “کارآفرین برجسته از اقتصاد در حال ظهور ” را در اجلاس جهانی کارآفرینی (GES) به دست آورد.

مسابقات GIST Catalyst در اجلاس جهانی کارآفرینی (GES) فرصت هایی را برای کارآفرینان علم و فناوری از سراسر جهان فراهم می کند تا کسب و کار خود را در سطح جهانی نمایش دهند. همچنین این افراد می توانند از متخصصین آمریکایی حوزه کارآفرینی به عنوان مربی بهره مند شوند.

gist

اجلاس جهانی کارآفرینی (GES) چیست؟

اجلاس جهانی کارآفرینی (GES) با هدف ارائه کارآفرینان و سرمایه گذاران الهام بخش از سراسر جهان و ایجاد فرصت های جدید برای سرمایه گذاری، مشارکت و همکاری؛ اتصال کارآفرینان و سرمایه گذاران آمریکایی با همتایان بین المللی برای ایجاد روابط پایدار؛ و نشان دادن کارآفرینی به عنوان وسیله ای برای رسیدگی به برخی از چالش های جهانی برگزار می گردد.

Global Entrepreneurship Summit (GES) 2019, June 3-5 in The Hague

این اجلاس مستقیما توسط وزارت کشور آمریکا و هر دو سال در یک کشور برگزار می شود. امسال اجلاس جهانی کارآفرینی (GES) در Hague هلند در تاریخ  3 تا 5 ژوئن برگزار شد.

GES

بیش از 4000 کارآفرین از سراسر جهان در سال جاری برای جایزه بیش از 650000 دلار به رقابت پرداختند. جایزه اجلاس جهانی کارآفرینی (GES) توسط  سرویس خدمات وب آمازون، انجمن فناوری مشتریان سی ای اس، گوگل، آی بی ام، مایکروسافت، فیلیپس و بانک سیلیکون ولی ارائه می شود.

ابرار یکی از 30 فینالیست در این مسابقه بود که از میان کارآفرینان از 18 کشور مختلف در پنج بخش غذا و کشاورزی، ارتباطات، انرژی، بهداشت و آب انتخاب گردید. وی در نهایت توانست جایزه جایزه “کارآفرین برجسته از اقتصاد در حال ظهور ” را در اجلاس جهانی کارآفرینی (GES) به دست آورد.

معرفی استارتاپ پاکستانی سلامت آزاد

سلامت آزاد یک موسسه مراقبت های  بهداشتی در پاکستان، است. این استارتاپ پاکستانی در واقع یک سیستم مبادله اطلاعات بهداشتی متعلق به بیمار مبتنی بر بلاکچین است. هدف آن توانمندسازی بیماران با دموکراتیزه کردن پرونده های سلامتی با ترکیب داده های بهداشتی از منابع متنوع مختلف مانند ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، دستگاه های سلامت شخصی و سایر منابع است.

Azad Health

ایده استارتاپ پاکستانی سلامت آزاد چیزی نیست جز برکت برای بسیاری از خانواده ها و عزیزان که از یک بیماری مزمن رنج می برند. استارتاپ  در ماه اگوست سال 2016 پس از آنکه آبرار دچار یک ضرر شخصی به علت پرونده های پزشکی نادرست گردید تأسیس شد.

Syed Abrar, Founder of Azad Health

موسس استارتاپ پاکستانی سلامت آزاد برای انکوباسیون در Nest I / O درخواست داد و به عنوان یکی از استارتاپ های راه یافته در گروه چهارم انتخاب شد که در آنجه به آموزش و راهنمایی برای تبدیل ایده خود به یک کسب و کار عملی پرداخت.

Syed Abrar, Founder of Azad Health