PAK 2030 campaign in london

کمپین PAK 2030 برای ترویج سرمایه گذاری در پاکستان در لندن راه اندازی شد

بین المللی, پاکستان؛ مقصد سرمایه گذاری من

PAK 2030 جنبشی برای آگاه سازی جهان درباره پاکستان به عنوان یک اقتصاد رو به رشد می باشد که جهانیان را به سرمایه گذاری در پاکستان تشویق می نماید.

کمپین “PAK 2030” از اتوبوس های دوطبقه لندن استفاده کرده است تا یک پیام مثبت در مورد کشور پاکستان را به بیش از 100 میلیون نفر در انگلستان برساند. این جنبش اشاره مستقیم به گزارش سال 2017 منتشر شده توسط PWC دارد که پیش بینی کرده است که تا سال 2030، پاکستان 20 امین اقتصاد جهان خواهد بود.

PAK 2030 campaign in london

این اولین بار نیست که CPIC این کمپین را در لندن راه اندازی شده است. در مارس 2018، یک کمپین مشابه برای ترویج سرمایه گذاری مستقیم در گواردار با استفاده از همان اتوبوس های لوکس دو طبقه لندن راه اندازی شد.

عمران خان در اجلاس سران جهانی : اکنون زمان سرمایه گذاری در پاکستان است

بدین ترتیب حرکت های مشابه قصد دارد تغییرات مثبت پاکستان را با ایجاد جوامع ایمن و پایدار که تجارت را برای رشد و ارائه یک شیوه زندگی مثبت فراهم آورند، به ارمغان بیاورد.

PAK 2030 campaign in london

هدف از کمپین ترویج سرمایه گذاری در پاکستان

اتوبوس های ویژه کمپین PAK 2030 در طول مناطق گسترده لندن، از جمله مناطق مرکزی لندن، به مدت دو هفته به صورت بالقوه توسط دهها هزار نفر دیده می شوند. هدف این کمپین، یادآوری به مسافران و گردشگران محلی و بین المللی است، که کشور آسیای جنوبی، سرزمین فرصت های  بی حد و حصر است.

emerging pakistan

این اتوبوس ها بخشی از فعالیت های یک گروه سرمایه گذاری خصوصی با نام CPIC در قالب طرح “پاکستان کامیاب می باشد.

CPIC، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی که بر روی فرصت های سرمایه گذاری املاک و مستغلات در کریدور اقتصادی چین و پاکستان  (CPEC) متمرکز شده است.

زیشان  شاه، عضو هیئت مدیره CPIC، گفت که این کمپین بلندپروازانه و مشتاق به نظر می رسد و تمرکز خود را بر برجسته سازی چیزهای خوب در مورد پاکستان و فرصت های سمرایه گذاری در پاکستان قرار داده است.

در طول زمان و از طریق کمپین  Pak2030، ما نقاط قوت پاکستان را برجسته خواهیم کرد تا بتوانیم برخی از تصورات غلط در مورد این کشور را اصلاح کنیم. من از همه پاکستانی ها در سراسر جهان درخواست می کنم که در این جنبش به ما بپیوندند تا به جهان چهره واقعی پاکستان را نشان دهیم. ”

شاه گفت این تازه آغاز راه است. پاکستان یک ملت شجاع و انعطاف پذیر است و بسیاری از آشفتگی ها را دیده اند و در سال های آینده یکی از کشورهای پر رونق ترین آسیا خواهد بود. تبلیغ منفی رشد پاکستان را خنثی کرده بود اما پاکستان پس از شکست دادن تهدید تروریسم، دوباره ظهور کرده است.  واقعیت این است که ما باید خیلی افتخار کنیم که پاکستان تبدیل به یکی از امن ترین کشورهای جهان شده است.

در ادامه تصاویر بیشتر از اتوبوس های حاوی پیام های مثبت از جنبه های مختلف پاکستان نمایش داده شده است

PAK 2030 campaign in london

PAK 2030 campaign in london

PAK 2030 campaign in london

PAK 2030 campaign in london