دکتر جیمز شرا

دکتر جیمز شرا تبریک خود را برای روز پاکستان اعلام داشت

بین المللی

دکتر جیمز شرا همچنین گفت که عمران خان نخست وزیر پاکستان راه قائد اعظم را با استواری و ممارست ادامه  می دهد. وی اظهار داشت: “عمران خان با چالش های زیادی مواجه است، اما ایشان همواره در مسیر درست گام برداشته و حرکت می کند و ایشان شایسته این است که به خوبی توسط مردم، مقامات و ما حمایت گردد.”

اسلام آباد، 22 مارس (APP): دکتر جیمز شرا مسیحی پاکستانی در شورای بریتانیا  در روز جمعه تبریکات خود را برای روز پاکستان تقدیم کرد و اظهار داشت: قائد اعظم به ما چشم اندازی از یک ملت مدرن دموکراتیک را داد که در آن تمامی حقوق شهروندی محفوظ است.

وی بیان داشتند که در سال جاری، پاکستان روزی را با شور و هیجان جشن می گیرد زیرا دولت کنونی در قدرت است و پتانسیل و توانایی بالایی دارد.

دکتر جیمز شرا گفت که دولت کنونی تقریبا هفت ماه پیش به قدرت رسیده است. وی گفت: “برای رسیدن به اهداف در هر کشوری، و حتی بیشتر در پاکستان، که چندین دهه بود که به دلیل رکود سیستماتیک عقب رانده شده بود، زمان کوتاهی لازم است”.  وی افزود که دولت PTI با موفقیت توانسته است تغییراتی را در اندیشه های مردم و همچنین در مورد اولویت های دولت ایجاد کند.

ایشان اظهار داشتند که این امر به دلیل فعالیت ها و تلاش های نخست وزیر پاکستان، عمران خان، بود که اکنون می توانیم از مهمترین مسائل مردم مانند سلامت، آموزش، محیط زیست و حقوق بشر در میان اولویت های اصلی دولت برخوردار باشیم.

ایشان همچنین متذکر شدند که “برای من بزرگترین دستاورد های این حکومت، با تنظیم دستور کار در جهت درست، رتبه بندی مجدد اولویت ها  و تبدیل کردن روح ملت به احترام به خود، و به طور کلی به تغییر نگرش ملت و پذیرفتن نقاط قوت آن منتهی می شود، هستند”.

دکتر جیمز توصیه کرد که با جوامع اقلیت پاکستان باید به طور برابر و عادلانه رفتار شود و توانایی زندگی و کار آزادانه در تمامی حوزه های زندگی برایشان فراهم باشد، آزادی مذهبی باید تضمین شده باشد و هیچ کس نباید مجبور به تغییر دین خود در اثر فشار های اعمال شده شود.

لازم به ذکر است که دکتر جیمز شرا نویسنده و دریافت کننده جایزه  سیترا- پاکستان، MBE  و Formanite است. ایشان یک کارشناس تحصیلی و مشاور بخش بن ود است. ایشان همچنین افتخار شهرداری راگبی و رهبر گروه کار در شورای شهر راگبی ر داشتند.