french investment in pakistan

پاکستان به عنوان مقصد سرمایه گذاری برای فرانسه

بین المللی

رئیس جمهور دکتر عاصف علوی اعلام کردکه دولت تلاش های گسترده ای را برای تبدیل پاکستان به عنوان مقصد سرمایه گذاری انجام می دهد.

وی اظهار داشت دولت برای تقویت روابط دوجانبه با فرانسه و کشف راه های جدید همکاری و تعامل در عرصه های تجارت متمرکز شده است.

دکتر عاصف علوی با رئیس شورای بازرگانی پاکستان و فرانسه MEDEF International (Pakistan-France Business Council of MEDEF International) و رئیس کل خدمات جهانی (Total Global Services Thierry Pflimli) ، آقای تیری پی فلیملی، که همراه با هیئت مدیره خود در اسلام آباد از ایشان دعوت به عمل آمده بود، جلسات و گفت و گو هایی را در زمینه همکاری و روابط دوجانبه با فرانسه داشتند.

pakistan and french

چگونه پاکستان به عنوان مقصد سرمایه گذاری برای فرانسه تبدیل می شود؟

رئیس جمهور دکتر عاصف علوی خاطر نشان کرد که پاکستان فرصت های سرمایه گذاری های مختلف را برای سرمایه گذاران فرانسوی به ویژه در بخش هایی مانند تولید، مسکن، گردشگری، ارتباطات و زیر ساخت های جاده ای ارائه می دهد.

او توضیح داد که پاکستان به دنبال یک سیاست سرمایه گذاری سازگار با چندین انگیزه سودمند مانند بازگشت کامل سرمایه، سود سرمایه، نرخ بالای بازده، سود سهام و غیره می باشد، است. آقای رئيس جمهور همچنین افزود، شرکت های خارجی نیز مجاز به استفاده از امکانات وام گرفتن از بانک های داخلی و خارجی هستند.
وی با اشاره به پیمان اقتصادی چین در پاکستان  (CPEC)، پروژهای گسترده خود را در زمینه انرژی، جاده ها و شبکه های راه آهن، توسعه نرم افزار و بسیاری دیگر، فرصت های ارزشمندی برای شرکت های فرانسوی و تبدیل پاکستان به عنوان مقصد سرمایه گذاری برای فرانسویان ارائه می دهد.

pakistan and french

هفت منطقه ویژه اقتصادی در پاکستان تاسیس شده است و شرکت های فرانسوی می توانند واحد های خود را در این مناطق جنوب آسیا ایجاد و یا انتقال دهند.

رئیس جمهور دکتر عاصف علوی از شرکت های فرانسوی دعوت کرد تا با شرکت های داخلی و خارجی سرمایه گذاری مشترک را برای تبدیل شدن به بخشی از زنجیره ارزش جهانی انجام دهند.

وی همچنین اطمینان داد که دولت متعهد است که در هر مرحله از چرخه پروژه خود، تسهیلاتی را برای بخش های خصوصی فراهم آورد.
با توجه به ابراز علاقه سرمایه گذاران و کارآفرینان فرانسه،  آقای رئیس جمهور، دکتر عاصف علوی، خاطر نشان کرد که با در نظر گرفتن پتانسیل اقتصادی پاکستان، جامعه بین المللی به پاکستان به عنوان مقصد سرمایه گذاری بسیار جذاب نگاه می کنند.

pak-france-flag

One thought on “پاکستان به عنوان مقصد سرمایه گذاری برای فرانسه

Comments are closed.