کالج پزشکی واه نهمین نشست و جشن دانشجویی خود را برگزار کرد

سبک زندگی

نهمین نشست کالج پزشکی واه (Wah Medical College)، وح کانت (Wah Cantt)، در صبح روز جمعه در سالن اجتماعات برگزار شد. 

رئیس مجلس نمایندگان، صدیق علی، مهمان اصلی این رویداد بود، در حالی که پروفسور دکتر واسیم عددین (Prof Dr Wasim Uddin)، مدرس دانشگاه کالج پزشکی واه، ریاست تشکیل این نشست را بر عهده داشت.

این رویداد  به مناسبت و گرامی داشت اهدای مدارک تحصیلی برای 96 نفر از فارغ التحصیلان کالج پزشکی دوره های 2013 تا 2018 و چهار فارغ التحصیل پزشکی دوره 2012 تا 2017 بود.

علاوه بر اعطای درجه، مدال ها، تقدریر نامه ها و گواهینامه هایی به رسم یاد بود به بهترین فارغ التحصیلان با عملکرد برجسته دانشگاهی اعطا شد. خانم دکتر فرهانا کاسار بهترین دانشجوی دوره 2013 تا 2018 با افتخار به خاطر موفقیت های در خور و شایسته اش اعمم از کسب 10 مدال طلا، هفت نقره و چهار مدال برنز، علاوه بر جوایز متعددی برای برتری تحصیلی، تقدیر و تشکر گردید.

دانشیار و استاد دانشکده کالج پزشکی واه (Wah Medical College) از تعهد و تلاش های دانشکده در آموزش و پرورش دانشجویان، قدردانی کرد

. او به فارغ التحصیلان و والدین شان تبریک گفت که پایبندی و سخت کوشی آن ها نتیجه عالی را در دانشگاه برای شان به همراه داشت.

رئیس کالج پزشکی واه، چشم انداز کالج پزشکی واه را به عنوان موسسه ای که به طور فعال در جهت ارتقاء فرهنگ و همچنین استفاده از آخرین استراتژی های آموزش پزشکی به سطوح بالاتر تلاش می کند، تأکید می کند.
پروفسور دکتر واسیم عدین (
Dr Wasim Uddin) همچنین تأکید کرد که کمک هزینه کالج پزشکی واه در بهبود مراقبت های بهداشتی در بیمارستان POF در حال افزایش است.

مهمان اصلی این مراسم، سرپرست هیئت مدیره POF، صدیقه علی، از فارغ التحصیلان و اعضای هیئت علمی برای سال ها سخت کوشی  شان مراتب تقدیر و تشکر را به جای آورد و از خداوند منان برای آن ها آرزوی موفقیت و پیروزی روز افزون در آینده را خواستار شد.

او بیشتر به محیط دانشگاهی مطلوب در دانشکده پزشکی واه تاکید کرد که با همت والا به تولید فارغ التحصیلان با سواد و برتر کشور کمک کرده است.