US businessmen express interest in Pakistani furniture2

علاقه بازرگانان آمریکایی به مبلمان دست ساز پاکستان

سبک زندگی

تولیدکنندگان مبلمان آمریکایی علاقمند به مبلمان دست ساز پاکستان شده اند و خواستار همکاری بیشتر با شورای مبلمان پاکستان (PFC) برای ارتقای این صنعت می باشند.

رئیس هیئت بازدید کننده آمریکایی از پاکستان Gurjatinder Singh Randhawa  بر  پتانسیل قابل توجهی برای ارتقاء تجارت مبلمان پاکستان و ایالات متحده و تقویت روابط بیشتر تاکید کرد.

بر اساس سخنان وی، پیش بینی می شود که تقاضا برای مبلمان ایالات متحده در سطح تولید کنندگان به 59 میلیارد دلار در سال 2021 برسد. این فرصتی عالی برای تولیدکنندگان مبلمان دست ساز پاکستان برای بهره برداری از حداکثر پتانسیل خود است.

برای این منظور، او پیشنهاد کرد که PFC بر روی آموزش مدرن کاگران صنعت مبلمان دست ساز پاکستان تمرکز کند.

A carpenter weaves strips while making a cane chair at a workshopRandhawa  اشاره کرد که هدف این سفر این است که مسیرهای جدیدی در بخش مبلمان مشخص گردد و این تجربه با توجه به فرصت های سرمایه گذاری و فضای صلح آمیز پاکستان بسیار عالی بوده است.

مین کاشیف اشفق، مدیر اجرایی PFC، پتانسیل بخش مبلمان دست ساز پاکستان را برای هیات بازدید کننده توضیح داد. او اذعان کرد که یک پتانسیل وسیع برای ارتقاء تجارت مبلمان بین پاکستان و ایالات متحده وجود دارد.

US businessmen express interest in Pakistani furniture

وی افزود: ما تلاش می کنیم تا صادرات مبلمان را افزایش دهیم تا تقاضای جهانی نیز افزایش یابد.

شفق تأکید کرد که صنعت مبلمان به بخش های مختلفی می پردازد که به سرعت در حال تغییر می باشد و ارائه محصولاتی که منعکس کننده تمایلات سریع و در حال تغییر مشتری است ضروری خواهد بود.

US businessmen express interest in Pakistani furnitureدر پایان، رئیس هیئت بازدید کننده آمریکایی اقدام عمران خان نخست وزیر پاکستان را برای افتتاح گذرگاه کارتاپور ستایش نمود و سیک ها را به سرمایه گذاری در پاکستان، به خصوص در صنعت تسهیل وورد زائران سیک دعوت کرد.

گذرگاه مرزی کارتارپور گامی به سمت صلح