Careem to collaborate with PM’s youth program

نقش شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم در برنامه ملی توسعه ملی جوانان نخست وزیر پاکستان

کارآفرینی

شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم در راستای رسالت اجتماعی خود، نقش مثبتی در برنامه ملی توسعه نیروی جوان در پاکستان ایفا می نماید.

براساس گزارش سازمان ملل متحد، پاکستان در حال حاضر بیشترین درصد جوانان را در تاریخ خود ثبت کرده است. به عبارت دیگر  پاکستان یکی از جوانترین کشورهای جهان و دومین کشور جوان در منطقه آسیای جنوبی پس از افغانستان است.

نکته مهم آن است که اگر از پتانسیل نیروی جوان به درستی استفاده نگردد، این افزایش جمعیت جوان می تواند بر پاکستان تاثیر منفی حتی بگذارد. بنابراین نحوه سرمایه گذاری دولت پاکستان بر روی جوانان و ارائه امکاناتی نظیر آموزش های عالی و فرصت های شغلی برای آن ها یک بخش مهم از دولت است.

از این رو، دولت پاکستان برنامه ملی توسعه جوانان نخست وزیر پاکستان را معرفی کرده است که در آن با تمرکز بر جمعیت جوان کشور، برنامه های ویژه ای جهت آنان ترتیب دهد.

pakistan Prime Minister National Youth Development Progammeمشارکت شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم در برنامه ملی توسعه جوانان نخست وزیر پاکستان

برنامه ملی توسعۀ جوانان نخست وزیر با ایجاد فرصت های شغلی از طریق همکاری با شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم بر روی افزایش کارآیی اجتماعی تمرکز می کند.

آقای محمد عثمان دار، دستیار ویژه نخست وزیر در امور جوانان، دیدار با آقای جونید اقبال، مدیر عامل شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم پاکستان به بررسی امکان همکاری متقابل برای ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان در بازار آنلاین پرداخت.

در این نشست توافق شد که برنامه توسعه جوانان نخست وزیر و کریم همکاری مثبتی برای گسترش خدمات حدکثری جوانان را داشته باشند. این نه تنها آنها را از لحاظ اقتصادی قدرتمند می کند، بلکه همچنین به افزایش قابل ملاحظه مهارت های اجتماعی آنان کمک می کند.

Careem to collaborate with PM’s youth program

در پایان جلسه نیز آقای محمد عثمان دار، از تلاش های شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم پاکستان در ارائه خدمات حمل و نقل ارزان قیمت و کیفی و همچنین نقش آنها در ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای جوانان در تمام شهرهای بزرگ پاکستان قدردانی کرد.

رسالت اجتماعی شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم

کرم یک شرکت شبکه ای حمل و نقل مستقر در دبی است که در بیش از 100 شهر و در 14 کشور در خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی فعالیت دارد. این شرکت در سال 2018 بیش از 2 میلیارد دلار ارزش گذاری گردید.

Careem

شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم توسط موداسیر شیخ و مگنوس اولسون که هر دو به عنوان مشاوران مدیریت در McKinsey & Company مشغول به کار بودند راه اندازی گردید.

Careem Co-Founders این مجموعه در ماه ژانویه 2012 به عنوان سرویس مبتنی بر وب برای رزرو خودروهای شرکت فعالیت خود را آغاز گردید و سپس تبدیل به یک شبکه حمل و نقل رزرو ماشین برای استفاده روزمره شد. در سال 2017، شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم، برنامه ای برای افزایش مرخصی زایمان و استخدام بیشتر زنان اعلام کرد.

woman in careemدر ماه ژوئن 2017، نیز شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم عملیات خود را در فلسطین به عنوان بخشی از تعهد برای ایجاد یک میلیون شغل در منطقه خاورمیانه و آفریقا و تا پایان سال 2018 آغاز کرد. در ماه ژانویه 2018، آن ها اولین سرویس خدمت رسانی را در بغداد راه اندازی نمود.

آغاز کار شرکت تاکسیرانی کریم پاکستان در شهرهای غزه و نابلس

در آگوست 2018 شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم اعلام کرد که خدمات اتوبوسرانی را آغاز خواهد کرد و این امر از شهرهای مصر شروع خواهد شد.

بدین ترتیب شرکت تاکسی رانی آنلاین کریم تا کنون رسالت های اجتماعی متعددی را در کشورهای مختلف با موفقیت به انجام رسانده و اکنون در ماه ژانویه 2019 تصمیم به مشارکت در برنامه توسعه جوانان نخست وزیر پاکستان گرفته است.

Careem-Gaza