karachi beach

پاکستان؛ مقصد سفر من: تجربه سفر رویایی و آرام در سواحل زیبای کراچی

پاکستان؛ مقصد سفر من, گردشگری

کراچی سواحل بسیار زیاد و زیبایی دارد که حتما باید در طول زندگی خود حداقل یکی از آن ها را ببینید.
این روزها از محبوب ترین گزینه های گردشگری، گذارندن اوقات خوب سفر در یک ساحل زیبا و آرام می باشد. اگر تصمیم دارید تور مسافرتی بعدی خود را به نواحی ساحلی اختصاص دهید، کراچی می تواند بهترین گزینه باشد.
شهر کراچی با بهره مندی از یکی از زیباترین نوارهای ساحلی و همچنین سایر جذابیت های توریستی متنوع نظیر بناهای تاریخی سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

پاکستان مقصد سفر من؛ آشنایی با جاذبه های گردشگری تاریخی کراچی

زیبایی، طبیعت، آرامش و گستردگی سواحل کراچی مناسب برای تمام خانواده هایی است که دوست دارند تعطیلات خود را کنار دریا سر کنند. عکس سواحل زیبا و رنگی کراچی می توانند پس زمینه مناسب در لب تاب شخصی تان باشند!
در ادامه به برخی از زیباترین سواحل کراچی سری می زنیم. با پاکستان اینفو همراه باشید.

ساحل کلیفتون

ساحل کلیفتون یکی از دارایی های مهم کراچی است. مردم از بخش های مختلف کراچی برای بازدید این ساحل می آیند. اقدامات توسعه ای اخیر توسط دولت شهری نظیر نورپردازی و آرایش محل سکونت، زندگی و شور و هیجان را به این ساحل زیبا بازگردانده است. چندین رستوران نیز در کنار ساحل برای عموم مردم وجود دارد. علاوه بر این، مردم می توانند از تفریحاتی نظیر شتر سواری و سواری اسب در کنار ساحل بهره مند گردند.
نیمکت های مختلف ساخته شده در امتداد ساحل به شما اجازه می دهد در کنار خانواده، از زیبایی غروب آفتاب و نسیم دریا لذت ببرند.

sea_view
ساحل سندزپیت

ساحل سندزپیت واقع در جنوب غرب شهر کراچی، سند، پاکستان است. این نقطه توریستی بسیار محبوب می باشد. ساحل سندزپیت از ماه اکتبر تا ماه مارس بسیار آرامش بخش است و در طول فصل موسمی بسیار طوفانی خواهد بود. در اینجا می توان شاهد انواع مختلف زندگی دریایی مانند جلبک و خرچنگ ها بود. آب کم عمق در اینجا مناسب برای شنا کردن و آفتاب گرفتن است.
این ساحل یک شکل سنگی منحصر به فرد دارد. ساحل سندزپیت یک مکان بسیار معروف و نهفته در دل شهر پر سر و صدا کراچی است. امکانات مختلفی در ساحل سندزپیت مانند اسب سواری و شتر سواری وجود دارد.

sandspit

Do Darya

Do Darya یا DHA فاز 8، یکی دیگر از مکان های زیبا برای بازدید و استقرار در کراچی است. آن مجموعه ای از رستوران هایی است که در لبه دریا ساخته شده اند تا مردم بتوانند در حال لذت از غذا از منظره بی نظیر دریا نیز استفاده کنند. در این مننطقه رستوران های مختلفی برای پخت طعم و مزه مورد علاقه شما از غذای محلی تا غذاهای ایتالیایی و مکزیکی در دسترس هستند.

do_daryaجزیره چارنا

جزیره چارنا یک مکان شناخته شده و محبوب برای اسکی و غواصی است. بهترین زمان برای ورزش های آبی در حال حاضر به خصوص در ماه های نوامبر تا آوریل است.

charna

خلیج کوچک هاوکیز

خلیج هاوکیز یک ساحل معروف در شهر کراچی، سند، پاکستان می باشد. این خلیج در حدود 20 کیلومتری جنوب غرب شهر کراچی واقع شده است. این منطقه از طریق مسیر Mauripur (که قبلا به نام جاده خلیج کوچک هاوکیز) شناخته می شد و یا جاده Mubarak Goth از شهر کراچی قابل دسترسی است.
این خلیج یک جاذبه توریستی بسیار محبوب می باشد. آن یک ساحل شگفت انگیز شنی با آب آبی روشن است. هر روز صدها نفر از مردم شهر کراچی از آنجا بازدید می کنند و از تفریح در این منطقه، ماهیگیری، شنا، شتر و اسب سواری لذت می برند. کلبه ها نیز برای اجاره وجود دارد.

hawkesbay