Martin Kobler hopes Gates Foundation can join hands with Berlin to make Pakistan free from the polio virus

سفیر آلمان در اسلام آباد: پاکستان در مسیر تبدیل به دره سیلیکون

کارآفرینی

پس از نامه بیل گیتس، سفیر آلمان تمایل دارد دره سیلیکون پاکستان را ببیند.

سفیر آلمانی مارتین کوبلر در روز چهارشنبه از تمایل بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، برای سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات پاکستان ابراز خرسندی نمود. کوبلر در یک توییت نوشت که او اکنون منتظر است تا دره سیلیکون پاکستان را ببیند.

سفیر برلین در پاکستان از طریق توییتر گفت: اخبار خوبی برای پاکستان در راه است. این خیلی عالی است که بیل گیتس می خواهد در بخش IT پاکستان سرمایه گذاری کند.

در یکی دیگر از توئیت ها، سفیر آلمان، خوش بینی خود را در مورد ریشه کنی فلج اطفال در پاکستان ابراز کرد و می گوید که سازمان بهداشت جهانی و بنیاد گبیل یتس همراه با مردم پاکستان می توانند فلج اطفال را پایان دهند. آلمان نیز به ریشه کن سازی فلج اطفال کمک می کند.

بیل گیتس پیش از این در 8 دسامبر گفته بود که ماکروسافت فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان را بررسی می کند. وی در نامه ای که توسط ریاست بخش توسعه جهانی بنیاد بیل و ملیندا گیتس به نخست وزیر پاکستان عمران خان، تحویل شد، به صورت رسمی تمایل خود را اعلام نمود.

شرکت چند ملیتی ماکروسافت در مسیر سرمایه گذاری در پاکستان

Bill Gates interest in IT investment in pakistan

دوران طلایی پاکستان در راه است

در حال حاضر، دره سیلیکون در ایالات متحده مهد بسیاری از شرکت های فناوری نوین و جهانی می باشد. تمایل این شرکت ها نظیر ماکروسافت برای سرمایه گذاری در پاکستان، می تواند این دره را از غرب به سمت جهان شرق سوق دهد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان، در پیام سال نو میلادی، سال 2019 را دوران طلایی پاکستان نامید. جذب سرمایه گذاران خارجی به پاکستان و تبدیل این کشور به دره سیلیکون می تواند نشانی از دوران طلایی این کشور باشد.

Beginning of Golden Era in Pakistan.