امت مسلمان

پاکستان میزبان همایش بین‌المللی نقش امت مسلمان در عصر حاضر

بین المللی

همایش بین‌المللی نقش امت مسلمان در عصر حاضر با حضور اندیشمندان و نمایندگان کشورهای اسلامی در اسلام‌آباد پایتخت پاکستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، همایش بین المللی نقش امت مسلمان در عصر حاضر با حضور اندیشمندان و نمایندگان کشورهای اسلامی در اسلام‌آباد پایتخت پاکستان آغاز شد. این همایش به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت و قرار است هیات ها، علمای برجسته و شناخته شده و  همچنین کارشناسان آموزش و پرورش کشورهای اسلامی شرکت کرده و مقالات پژوهشی خود را در حوزه آموزش اسلامی ارائه دهند.

به گزارش رادیو پاکستان، آموزش و پرورش اسلامی، تاریخ اسلام، شیوه آموزش در عصر حاضر مطابق با نیازهای روز محور همایش بین المللی نقش امت مسلمان در عصر حاضر است.

«محمد بلیغ الرحمان» وزیر آموزش فدرال و تعلیم و تربیت حرفه ای پاکستان میزبان افتخاری افتتاحیه این همایش دو روزه را به عهده خواهد داشت. برگزار کنندگان امیدوارند بتوانند در این گردهمایی، یک برنامه تحصیلی مناسب برای دانش آموزان در دوره معاصر و مدرن ارائه دهند و به شیوه ای اسلامی در ارتقاء علم و دانش، آموزش و پرورش و تحصیل پیشرو باشند.

اساتید دانشگاهی برجسته ای به سخنرانی در نشست ها پرداخته و در جلسه پایانی همایش دو روزه نیز یک اعلامیه مشترک برای سازمان های آموزشی امت اسلامی در سرتاسر جهان صادرخواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

 

http://fna.ir/a3u7r8