بلندترین برج جهان در پاکستان است

بلندترین برج جهان در کراچی پاکستان در حال ساخت است

سبک زندگی

بلندترین برج جهان در کراچی پاکستان در حال ساخت است که نمونه های کوچک شده ی عجایب هفت گانه دنیا را پاکستان خواهد داشت.

خبرگزاری ایمنا: گروه سرمایه گذاری ابوظبی قرار است با همکاری ملک ریاض حسین، یکی از سرمایه داران بزرگ پاکستانی، یک سرمایه گذاری عظیم ۴۵ میلیارد دلاری در پاکستان انجام دهد که قسمتی از این سرمایه برای ساخت بلندترین برج دنیا در کراچی هزینه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، پروژه های طرح شده در قالب این سرمایه گذاری شامل ساخت برج کراچی است که در صورت ساخته شدن آن، برج خلیفه دوبی که در حال حاضر بلندترین برج جهان است کوتاه به نظر خواهد رسید. همچنین نمونه های کوچک شده ی عجایب هفت گانه دنیا در پاکستان ساخته خواهد شد.
بر اساس این گزارش، یک دهکده ی ورزشی، شهرک آموزش، شهرک رسانه، شهرک پزشکی و شهر بین المللی همانند آنچه که در شهرهای امارات متحده عربی وجود دارد، در پاکستان احداث خواهد شد.
حدود ۱۰ میلیارد دلار از کل این سرمایه در اسلام آباد و لاهور و ۳۵ میلیارد دلار در استان سند سرمایه گذاری می شود و بیش از ۲.۵ میلیون شغل ایجاد خواهد شد.
به همین منظور قراردادی مابین شیخ نهیان بن مبارک ال نهیان رییس گروه سرمایه گذاری ابوظبی و حسین، مشاور شهر بحریه در ابوظبی امضا شده است.
شیخ ال نهیان در جلسه امضای این قرارداد گفته است: « بسیار خوشحالم که در اجرای این پروژه ی تاریخی در پاکستان ما با ملک ریاض حسین همکاری می کنیم، چرا که حضور وی ضمانت می کند که پروژه نه تنها براساس انتظارات و پیش بینی های ما بلکه حتی زودتر از زمان مقرر اجرا خواهد شد. و ما انشاالله طی سه یا چهار سال آینده به اولین ساکنین این برج خوش آمدگویی خواهیم کرد.»
گفتنی است، گروه ابوظبی پیش از این نیز سرمایه گذاری های عظیمی از جمله برای تاسیس بانک الفلاح در پاکستان انجام داده است.
http://www.imna.ir/news/90521/

11 comments

Comments are closed.