wifigen - استارت آپ پاکستانی

استارت آپ پاکستانی که بودجه خود را از سرمایه گذاران سیلیکون ولی جذب کرد.

کارآفرینی

Wifigen استارت آپ پاکستانی است که راه حل های نوآورانه وای فای را به طور یکسان ایجاد می کند و بودجه خود را از سرمایه گذاران سیلیکون ولی جذب کرد.

Wifigen که یک استارت آپ پاکستانی است که راه حل های نوآورانه  وای فای را برای مشتریان و کسب و کار به طور یکسان ایجاد می کند اعلام کرد مقدار نامشخصی از سرمایه گذاری  را از یک سرمایه گذار مبتنی بر سیلیکون ولی  دریافت کرده است که ارزش شرکت را به 1 میلیون دلار رسانده است. سرمایه گذار در این دورۀ مالی، جان راسل پاتریک، معاون پیشین IBM و یکی از سرمایه گذاران در اوبر است.

این استارت آپ پاکستانی ابتدا توسط برنامه شماره 9 لاهور  به عنوان بخشی از چرخه پنجم خود اجرا گردید و فای عمومی را در مقابل برخی از اطلاعات مشتریان فراهم می کند. اینکه چگونه کار می کند نسبتا ساده است.

شرکت هایی که برنامه Wifigens را به وبسایت وای فای خود اضافه می کنند، تا زمانی که با یکی از حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس یا LinkedIn وارد شوند، گزینه ای برای ارائه خدمات مشتریان خود با سرویس رایگان خواهند داشت. مشتریانی که به سیستم وارد می شوند و یا جایگاه  به اشتراک می گذارند، تخفیف و یا حتی محصولات رایگان دریافت می کنند.