نمایشگاه ملی محصولات دفاعی پاکستان

نمایشگاه ملی محصولات دفاعی “پاکستان” IDEAS: اسلحه برای امن

کارآفرینی

آدیاز 2016 با شرکت بیش از 43 کشور و قرار دادهای ملیاردی در نمایشگاه ملی محصولات دفاعی پاکستان، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های آسیایی تجاری و کارآفرینی در حوضه صنعت دفاع است. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، طاهر جاوید مسئول نمایشگاه محصولات دفاعی پاکستان گفت: بیش از 43 کشور در این نمایشگاه با نام آدیاز 2016 شرکت کردند که فرصت خوبی برای تبلیغ کریدور اقتصادی مشترک با چین است.

جاوید تأکید کرد: تانک الخالد،جنگنده‌های جی اف 17، هواپیمای آموزشی سوپر مشاق و انواع موشک از جمله مهمترین تولیدات صنایع دفاعی پاکستان است که در نمایشگاه آیدیاز 2016 به نمایش درآمد.

به گزارش دیلی اکسپرس، وی افزود: کشورهای مختلف از نمایشگاه صنایع دفاعی پاکستان استقبال کرده‌اند و امسال 9 کشور به بازدید کنندگان از این نمایشگاه اضافه شده است.

طاهر جاوید گفت: با توجه به افزایش بازدید کنندگان فضای نمایشگاه را با 8 حال بزرگ افزایش داده‌ایم. سرتیپ «وحید ممتاز» از مدیران صنایع دفاعی پاکستان نیز در این زمینه گفت: بهترین جنگ افزارهای تولید کشور در نمایشگاه ایدیاز 2016 به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: پاکستان حاضر است تجربیات خود درباره جنگ‌های نامنظم را در اختیار سایر کشورها قرار دهد و در زمینه مبارزه با تروریسم با آنها همکاری کند.